Arkadaşlar Merhaba,
Arabama abonesi olduğum İspark otoparkında bir sürücü çarpmış ve aracın boyasını çıkartmış. Otopark görevlisi plaka tlf ve isim bilgisini almış. Ancak bayan yurtdışındayım diyerek tutanak tutmaya gelmiyor. Karakol kasıt yok biz ilgilenmiyoruz diyerek savcılığa yönlendirdi. Savcılığa şikayette bulunduk ve gönülsüz de olsa işleme aldı ama savcı bizle pek alakası yok, bu trafiğin işi dedi. İlçe emniyetine gittim, emniyet trafik kapandı burada bilgi verildi diyor.
Kaza yerinden tutanak tutmadan ayrılmanın cezası 46 bin TL ve 2 yıl ehliyete el konulması imiş.
Benzer bir olay yaşamış arkadaş var mı forum içinde veya konu hakkında yapılacaklarla ilgili bilgisi olan?
Teşekkürlerimle, Selamlar
Arabama abonesi olduğum İspark otoparkında bir sürücü çarpmış ve aracın boyasını çıkartmış. Otopark görevlisi plaka tlf ve isim bilgisini almış. Ancak bayan yurtdışındayım diyerek tutanak tutmaya gelmiyor. Karakol kasıt yok biz ilgilenmiyoruz diyerek savcılığa yönlendirdi. Savcılığa şikayette bulunduk ve gönülsüz de olsa işleme aldı ama savcı bizle pek alakası yok, bu trafiğin işi dedi. İlçe emniyetine gittim, emniyet trafik kapandı burada bilgi verildi diyor.
Kaza yerinden tutanak tutmadan ayrılmanın cezası 46 bin TL ve 2 yıl ehliyete el konulması imiş.
Benzer bir olay yaşamış arkadaş var mı forum içinde veya konu hakkında yapılacaklarla ilgili bilgisi olan?
Teşekkürlerimle, Selamlar
