Abdulkadirr
Yeni Kahvesever
- Katılım
- 20 Haz 2025
Merhaba,
Artık fazlalık olan bu ürünü forumdan almıştım. Çokta kullanmadım ama aldığımda olan conta sararması dışında bir durumu olmayan bu ürünü satmaya karar verdim fazlalık olması sebebiyle.
Yakınımda Aras kargo var ama denk getirebilirsem farklı bir kargo ile de gönderebilirim. Alıcı ödemeli..
1500tl
Artık fazlalık olan bu ürünü forumdan almıştım. Çokta kullanmadım ama aldığımda olan conta sararması dışında bir durumu olmayan bu ürünü satmaya karar verdim fazlalık olması sebebiyle.
Yakınımda Aras kargo var ama denk getirebilirsem farklı bir kargo ile de gönderebilirim. Alıcı ödemeli..
1500tl
Ekli dosyalar
Son düzenleme: