Wayta Coffee

rauhweltx

Tecrübeli Demleyici
Katılım
13 Şub 2023
Konum
İzmir
9 Mart(buzluk vs yok, hatta yanımda 2000 km civarı seyahat etti geri geldi) kavrumlu Don Benije demledim az önce. Bu aralar pek kahve içmediğim için paket bitsin diye son 30 gramı tekte ve serverım 2-cup olduğu için 450g su ile(normalde 1:17 gidiyorum) demledim. Sakin ve karakteristik yanı törpülenmiş olsa da asidite patlamış zamanla, böyle de çok sevdim açıkçası. Parametreler şu şekilde:

30/450
ZP6 4.5
91c Kaltun su
Orea v4 Narrow + klasik taban + no bypass katlanmış Kalita 185
120-300-450
1 dk bloom
3:00 bitiş
 

berkinberks

Yeni Kahvesever
Katılım
5 May 2016
Sevgili dostlar. Wayta'dan son zamanlarda espresso için çekirdek aldınız mı? Sütlü harici içemiyorum ama sütte tatlılığı baskılanmayacak kahve arayışındayım.
 
Üst